Pleteni poslužavnik od novina

"Nije kome je namenjeno, već kome je sudjeno,"


Ovaj poslužavnik sam pravila kao dodatak glavnom poklonu, pletenim patofnama, prsluku i kapici za jednu bebu, pa sam htela da ih objedinim tako što bih ih spakovala u poslužavnik i vezala celofanom.
Ideju sam dobila sa tutorijala sa youtuba.
 https://i.ytimg.com/vi/lXxCQAuTXC4/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEWCKgBEF5IWvKriqkDCQgBFQAAiEIYAQ==&rs=AOn4CLDOxmIJsHi_J6l4koi4BX7poQhWOg

 Pošto nisam stigla da završim poslužavnik, jer sam se sa njom učila da pletem sa valjcima od novina, poklon je otišao spakovan u nešto drugo, a meni je ostao poslužavnik. Pa pošto je došlo vreme dekoracije za Novu godinu,  dobila je totalno drugi izgled od prvobitne ideje, a i primene. Dobila je belo pahuljasti snežan efekat, zahvaljujući salveti za dekupaž i belog i srebrnog štrasa .
Tutorijal možete videti na linku.
Sada je našao drugu primenu i lepo služi za svakodnevne sitnice.

Trenutno mi služi da u njemu držim bojice dok crtam portret i praktičan je jer je mali i ima drške, pa mogu da ga prenosim po sobi, jer stalno menjam položaj zbog osvetljenja.

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top