Novogodišnje čestitke 2018


1.ZLATNA JELKICA OD DUMIĆA
Za ovu čestitku sam koristila papir sa štrasom iz knjižare (poklon moje drage sestre, koja zna šta joj sestra koristi), kojima sam obavila običan rozi karton, koji sam imala :), koji za mene ima neku dodatnu vrednost. To je blok povezanih kartona običnom žicom koju sam našla na tavanu, a koji je pravio moj pokojni otac, isto kreativac, pa u sećanje na njega,..... pošto mu je ovih dana bio rodjendan....

I dugmići su specijalni jer nisu plastični nego od školjki, pa imaju sedefasti sajaj. Stari su, još verovatno pre rata, jer se tada nisu pravili plastični.  
Inspiraciju sam našla na internetu, ima dosta ideja sa dugmića. Ko šta ima!
Unutrašnju stranu sam morala da prekrijem zbog starog kartona ali je dao jelkici romantičnu boju.
Inspiraciju za pop up jelkicu sam uzela odavde:

2) Elegantna pahuljica.
Urađena je u photoshopu. Kada je odštampate, preporučljivo je da je zalepite na karton i samo isečete po ivicama koje se blago vide. Izmedju pahuljica sam zalepila deblji karton i na gornju pahuljicu sam zalepila malo štrasa.

Na unutrašnjoj strani velika pahuljica se zalepi malo iznad sredine da bi se ispod ostavilo prostora za poruku (koju sam ja izbrisala)
Veliki krug, malo veći od treće sive pahuljice se iseče tako da se vidi donja pahuljica na unutrašnjoj strani. Na poslednjoj sivoj sam probušila rupu za trakicu koju sam vezala za samu čestitku.
Ako Vam se svidja možete download-ovati klikom na sliku:
download pahuljica
3) Čestitka sa ukrasom koji je kesica sa pahuljicama i zvezdicama. Kaže mi mladji sin da su te kesice sa vodom i pahuljicama ili snegom popularne u školi i da ima sad pernica koje su tako ukrašene, pa sam namenila mojoj rodjaki koja je tinejdžerka.
Novogodisnja cestitka sa kesicom
Slabo se vidi voda sa štrasom.



CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top